diumenge, 1 de desembre del 2013

Diferències entre SEO i SEM

      SEO, Search Engine Optimization en anglès, significa “Optimització per Motors de Cerca”. És el posicionament en cercadors de forma orgànica i natural, mentre que el posicionament SEM és, Search Engine Marketing o Marketing de Buscadores, es refereix a la gestió eficaç d’enllaços en els motors de cerca: no és posicionament, sinó la correcta administració de resultats.      El posicionament on line és molt important. El principal motiu pel qual se li dóna tanta importància a una bona localització és que en els carrers allunyats transiten moltes menys persones que en aquelles properes a les zones cèntriques. En el món on line encara més. En canvi, a internet hi ha molts més carrers principals; tants com criteris de cerca introduïts. Per tant, tenir un bon posicionament pot ser molt favorable per als resultats d’un negoci.
      El posicionament de llocs web no significa aparèixer en els primers resultats de totes les cerques, sinó en aquelles realment importants i rellevants pel negoci, per així atreure a més clients potencials. Consisteix a aplicar diverses tècniques per aconseguir que els cercadors encaixin les pàgines a un bon lloc dins determinats conceptes de cerca.
      Alguns motors generen dos tipus distints de resultats: els resultats naturals o orgànics (SEO) que estan basats en l’algoritme imparcial dels cercadors i, per tant, no impliquen inversió en el cercador i els resultats patrocinats (SEM), els quals depenen dels doblers que s’inverteixen en l’anunci.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada