Diferències entre SEO i SEM
SEO, Search Engine
Optimization en anglès, significa “Optimització per Motors de Cerca”. És
el posicionament en cercadors de forma orgànica i natural, mentre que el
posicionament SEM és, Search Engine Marketing o Marketing de Buscadores, es
refereix a la gestió eficaç d’enllaços en els motors de cerca: no és
posicionament, sinó la correcta administració de resultats. El posicionament on line és
molt important. El principal motiu pel qual se li dóna tanta importància a una
bona localització és que en els carrers allunyats transiten moltes menys
persones que en aquelles properes a les zones cèntriques. En el món on line encara
més. En canvi, a internet hi ha molts més carrers principals; tants com
criteris de cerca introduïts. Per tant, tenir un bon posicionament pot ser molt
favorable per als resultats d’un negoci.
El posicionament de llocs
web no significa aparèixer en els primers resultats de totes les cerques, sinó
en aquelles realment importants i rellevants pel negoci, per així atreure a més
clients potencials. Consisteix a aplicar diverses tècniques per aconseguir que
els cercadors encaixin les pàgines a un bon lloc dins determinats conceptes de
cerca.
Alguns motors generen dos
tipus distints de resultats: els resultats naturals o orgànics (SEO) que estan
basats en l’algoritme imparcial dels cercadors i, per tant, no impliquen
inversió en el cercador i els resultats patrocinats (SEM), els quals depenen
dels doblers que s’inverteixen en l’anunci.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada